Kripto borsası gün geçtikçe dünya genelinde daha popüler hale gelmeye başladı. Başlangıçta birçok şirketin ve kuruluşun şüpheyle yaklaştığı kripto para borsası, günümüzde futbol kulüpleri ve birçok sektör tarafından tanınır bir hale geldi. Şimdi ise sosyal medya kuruluşları kripto piyasası ile ilgili yeni düzenlemelere adım atıyor. İnternette kripto cüzdanlar ve sosyal medya ilişkisi tartışılıyor. Sosyal medyada kripto cüzdanlarla ilgili ilk adımlar Facebook, Twitter ve WhatsApp gibi büyük kuruluşlar tarafından atıldı. Facebook, geçtiğimiz yıl Novi adını verdiği dijital cüzdanının tanıtımını yaparak kripto piyasasına adım attığının sinyallerini verdi. Novi’nin yakın zamanda kullanıcılara NFT desteği veren kripto cüzdanlardan biri olarak hizmet vereceği konuşuluyor. Novi, şimdilik sadece Facebook’ta, şimdiki ismiyle Meta’da, belirli pilot bölgelerde hizmet veriyor. Yakın zamanda ise kripto cüzdan olarak tüm Meta kullanıcılarına hizmet verecek.
Facebook’tan sonra Twitter da bir açıklama yaparak Bitcoin borsası kuracaklarını duyurdu. Twitter’dan yapılan açıklamalara göre, bu borsanın işlem göreceği platformun kuruluş çalışmalarına başlandı. Twitter’ın bu haberinden sonra WhatsApp’a da kripto cüzdan özelliği geleceği konuşulmaya başlandı. Facebook’un yeni cüzdanı Novi’yi WhatsApp’a entegre edeceği düşünülüyor. Facebook’un kripto cüzdanı, WhatsApp’a entegre edilirse, kullanıcılar birbirlerine kripto para gönderebilecekler. Böylelikle kullanıcılar kendi aralarında güvenli ve hızlı bir şekilde kripto işlem yapabilecekler.
Sosyal Medya ve Kripto Para
Sosyal medya, günümüzde tüm sektörleri ve endüstrileri etkilemeye devam ediyor. Bu endüstrilerden biri ise, kripto para borsası ve blok zinciri teknolojisi. Kripto para, gelişimini, büyümesini ve popüler hale gelmesini bir anlamda sosyal medyaya borçlu. Dijital para birimi, ilk ortaya çıktığı zamanlardan bu yana, internette sosyal medya platformlarında en çok haber olan konu oldu. Sosyal medya ve kripto para ilişkisi, gelişmeye devam ederek birbirlerini etkileyen bir ilişkiye dönüştü. Sosyal medya ile kripto para borsası arasındaki bu ilişki, 2022 yılında da gelişmeye devam ediyor.
Kripto para, internette sosyal forumlarda ve Facebook, Twitter, Instagram gibi sosyal medya hesaplarında trend olmaya devam ediyor. İnsanların çoğu günümüzde haber almak için sadece sosyal medya hesaplarını kullanıyor. Kripto paranın günümüzde popülerliğini korumasının temel nedeni sosyal medyanın bir haber alma kaynağı olmasına bağlanıyor.
Sosyal medyanın haber alma kaynağına dönüşmesi, dijital paraların büyümesine ve popülerliğini korumasına yol açıyor. Dijital pazarlamada bu durum, uzun zamandır bilinen bir gerçekti. Kripto cüzdanlar ve sosyal medya ile ilgili yeni haber ise, sosyal medyada ilerleyen zamanlarda dijital para kullanmaya başlanacak olması…
Facebook’ta her geçen gün yeni bir kripto haberi yayınlanıyor. Ayda yaklaşık iki milyar kişinin aktif olarak kullandığı Facebook, yakın zamanda kripto paraların aktif kullanıldığı bir platforma dönüşebilir. Bu durum, dijital paraların değerlerinde dalgalanmalara yol açabilir. Dünya genelinde Facebook’ta dijital para kullanımına geçilmesiyle birlikte, dijital paralar sabit bir değer de kazanabilir.
Related Posts
Pazarlama 4.0 ve Dijital Pazarlama
Sanal etkileşimin yaygınlaştığı günümüzde markaların ve ürünlerin öne...
İçerik Pazarlamanın Temel Amaçları
İçerik pazarlama, content marketing olarak tanımlanan bir pazarlama...